last night

Wohow , gårdagen blev ju inte exakt som de var tänkt. Vi var hos jossan först och förfestade lite. Sedan åkte vi ner på stan och var nere halv 10. Där träffa vi lite folk som skulle till sbn. Vi skulle upp till sätra och dra på någon 20års fest. Men när vi var nere på stan fick vi veta att de inte skulle bli något så det sket sig där. Men eftersom jag och jossan var så himla partysugna så slutade det med att vi drog till sbn iallafall och jag är glad att vi gjorde det för det vart riktigt roligt ! Mycket folk  och nice musik !
Vid kvällens slut hade vi så sjukt ont i fötterna så vi tog en barfotapromenad hem till jossan och somnade direkt !

En lyckad kväll på jag säga !<3

Idag blir det stan med angelica :)


jossis <3


jag ;D


jag, tessan, jenny & Sanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0