HÖSTLOOOV !

Då var sista skoldagen avklarad och nu är det lov !

Äntligen , en vecka av dagar där man inte behöver besöka skolan ;) Helt underbart !
Efter skolan åkte jag hem och tog en dusch och gjorde mig klar. Så tog jag bussen till valbo där jag mötte upp sahar och Angelica. Vi åt middag på ikea tillsammans och kikade runt lite i affärerna. Har faktiskt en liten ide om vad jag vill ha på mig på nyår som ska firas tillsammans med Alma och dom underbara människorna i bosnien i år. Vill ha en klänning iallafall , men vintrarna där är väldigt kalla så vi får se hur det blir med den saken iallafall.
Köpte inget i valbo iallafall . Ska försöka få med mig mamma så hon kan hjälpa mig hitta en bra vinterjacka att köpa och kanske betala häflten ^^ heheh.

Lönen kom idag också. Inte alls som förväntat. Fick mintre än 2000kr och jag hade räknat ut att jag skulle få runt 3000 ( ej räknat med ånger) . Helt sjukt att jag fick 1000kr mindre än väntat. Ska ta och höra med chefen om det där.

Nu blir det lite tvmys. Kanske ska ta och kika på idol för en gångs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0