Home

Sådär , nu är jag hemma. PÅ jobbet idag då , de två som hade sålt mest efter rasten ( från klockan sju till nio ) skulle få en biobiljett & 100kr. Trean och fyran skulle få 100 kr var. Å jag var så grymmt taggat på att vinna dendär jävla biobiletten eftersom jag vill se filmen Patrik 1,5 men har inte råd med det för tillfället. Sedan 100 kr , JA TACK TILL DET ! Men självklaaart , bara för jag blir supertaggad och kämpar på för att sälja så går det inte . Varför ska det alltid vara så för ?:(
Kan ju kanske bero på att kunderna hör hur himla uppspelt man är och tycker det går för fort fram eller något. Varannat samtal blev det så att jag berättade allt jag hade att säga och frågade om de ville ha tjänsten, men alltid så resulterade det i att jag skulle återkomma. Varför kan dom inte bara ta det på en gång för !??!?! Då hade jag ju fått dendär biobiljetten och pengarna !! ÅÅH!

nog om det. Jag ska iallafall börja skriva medicinrapporten som för övrigt går mycket segt ! Jag blir gaalen på dethär. Skolan suger rejält just nu.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0