Fotografering med Lina

Idag blev det fotografering med Lina. Jag åkte ut till åbygge vid halv tre tiden och var väl lagom där till tre. Så plattade jag håret och fixade smink medans lina stod och fixade med kläderna. Sedan begav vi oss ut på en plåtning. Blev cirka 500 bilder! Tror nog de vart ganska bra, hoppas jag iallafall. Ska bli roligt att se resultatet snart. Lina brukar vara såå seg på att skicka bilderna men denhär gången har hon lovat att vara snabbare :) heheh. Men de va en riktigt trevlig fotosession.

Så fick jag även en födelsedagspresent i efterskott av henne :) Riktigt fint va det ! Jag har kommit på att ja inte har köpt nått till henne när hon fyllde år för jag var ju i bosnien då så har jag lixom glömmt bort och göra det efter det helt enkelt. nä usch, jag ska köpa en vääldigt snart !! Promiss !  ^^ <3


My present ,Lite grejjer från London och Estland
?:D

Bilderna från fotografering ploppar upp så fort jag har fått dom. Hörs !


Kommentarer
Postat av: Lina

asch inte behövs nån present !



Jag la precis över bilderna, så nu ska jag rensa och sedan vigs hela kvällen åt redigering :') haha!

Men vi lär träffas nån gång å bara hänga, vi har ju bara fotat de senaste gångerna ! :)

2008-10-04 @ 19:50:44
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0