We are good

ja, plugg med brudarna idag som sakt då. Åkte ner på stan och mötte upp jossan vid 1 och så tog vi bussen hem till jenny 10 i 2. Gjorde lite spanska och lite fysik. Sen kom carro och vi fortsatte fysikpluggandet. Kan inte påstå att det blev mycket gjort men fick iallafall 17 räkneuppgifter gjorda vilket är rätt bra ändå. Vi är duttiga ^^ haha !Ska inte plugga nå mer ikväll utan jag ska läsa engelskaboken istället. Måste göra färdigt bokrapporten på den nämligen.

haha vi satt och kollade igenom jennys dator där hon hade en massa ganska gammla bilder ! ;D Lite roligt att se eftersom jag inte har alla dom ! ;) Det gjorde i ett bra tag så de kan ju vart en anledning till att det inte blev så himla mycket fysik .. hehe.

Nu ska jag vara duktig och läsa. wohow ... men måste bjuda på två lite sådär gammlare bilder ;)


Jag & tessan när vi och några från klassen spelade brännboll i boloungerskogen i sommras! :D


Jag & carro påväg till alborgen med jossan,jenny och resten av klassen ! Det här var i början av tvåan !


Kommentarer
Postat av: jenny

Du borde ha lyssnat när vi sa att du inte skulle skolka på svenska lektionerna! XD man börjar med storbokstav, "sakt" är med g, "gammla" stavas med ett m och man kan inte skriva gammlare ;) .. Men vi älskar dej ändå ;D <333

2008-11-08 @ 20:33:34
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0