Vad har hänt med mig ?

Det är helt sjukt. jag blir förvånad över mig själv. Förut så kunde jag plugga. gjorde saker och ting bra i skolan och hade koncentrationen och viljan till att göra det. men nu? vad är det som har hänt?
Jag har tappat all min koncentration och vilja och det känns som om ingenting spelar någon roll längre. Förut siktade jag alltid mot toppen men nu är jag nöjd med ett godkänt. Det trodde jag aldrig någonsin att jag skulle bli.
Men idag slog det mig. Jag fick veta att jag hade fått näst bäst resultat i klassen på vårat medicin prov men jag kunde inte få mvg efter som jag bara hade fått G+ på min uppsats så jag har vg+ just nu. Det värsta är när läraren berättar för en att hon förväntade sig mer. Så säger hon att jag jättelätt kan höja betyder så jag får mvg. Då insåg jag verkligen hur mycket jag har skitit i att ge 100% i skolarbetet. Har varit många andra saker som distraherat mig. Jag kan ju ! JAG KAN ! Men innan idag, så har jag inte haft den galna viljan jag hade förut. Men nu idag när jag insåg att jag faktiskt kan så började jag tänka. Klart jag ska satsa på toppen och få bra betyg ! SÅKLART JAG SKA GÖRA DET , EFTERSOM JAG KAN ! Jag vill ha ett bra liv och ett bra jobb i framtiden och då gäller det att kämpa. jag ska faan kämpa ! Från och med idag ska jag skärpa mig och göra saker ordentligt ! Jag ska få det framtida livet och yrket som jag vill ha . jag har bestämmt mig för det nu och då jävlar blir det så också ! jag är inte den som ger upp i första taget.

Kommentarer
Postat av: Josefine

SÅ SKA DET LÅTA! :D<3

2008-11-13 @ 21:06:15
URL: http://josefinekarlsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Bra inställning, de är så de ska låta! :D

Lycka till :)



Allt är fint fint här, lite småtrött så ska sova nu:P

2008-11-13 @ 21:28:26
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: jenny

KLART ATT DU KAN ÄLSKLING !! <33

2008-11-13 @ 23:27:15
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0