Måndag

Första skoldagen avklarad. Fick ett bra besked från spanskan att jag hade fått VG på provet :) finfint. Men måste säga att jag hoppades på högre. Men det gör man väl alltid ?

Lyckades få med mig mamma ner på stan idag efter skolan också. Hon är absolut bäst att gå på stan med eftersom hon är så himlans effektiv och hittar saker och ting väldigt fort. Köpte ett par vantar , skor & en jacka så nu är allt det jättenödvängida avklarat! dessutom så har hon gått med på att betala hältfen av allt det jag köpte ! Så gissa om jag är glad nu ? ;D haha.

Ska vara duktig och plugga lite matte nu och senare blir det käk och mot kvällen Prison Break<3


Vantar från Lindex, 89 kr.


jackan från Inter sport, North Brook 800 kr.


Skor från Berglöfs , 700 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0