time to learn

Då har jag skrivit upp allt jag bör kunna så nu är det bara till att lära sig det också ;D hahah. Dethär blir en lååång kväll...

Har haft lite pauser i pluggandet också. Gjorde ansiktsmask och lyxade till det lite för mig ^^ hehe. Förtjänar ju det efter allt slit. Usch jag behöver verkligen en lång paus från skolan. Jullovet närmar sig men det är inte så långt. fast jag tror inte jag kommer ägna skolan en tanke då vilket är rätt bra. Ska bara leva livet och njuta i fulla drag på jullovet för då åker ju somsakt jag och alma till bosnien. fyhelvete vad kul det ska bli. ja kan knappt bärga mig !! :D

Nu ska jag fortsätta med biologin, dags att LÄRA sig allt nu :)


ansiktsmask mot acne och finnar:
  • 1 klyfta citron
  • 2 msk vinäger
  • 1 dl vatten.

Blanda ihop ingredienderna och badda sedan noga huden med detta. Fokusera på de delar där du ofta får finnar eller kvisslor.  Den här ansiktsmasken innehåller rikt med c-vitamin vilket gör att du  både ser piggare och fräshare ut. Dessutom arbetar den in i porerna och avlägsnar överflöd av fett som ofta leder till acne. Tvätta sedan av ansiktet med ljummet vatten.

För fler bra antiktsmasker som du kan göra med ingredienser ifrån kylskåpet , titta här :)


Kommentarer
Postat av: akilles

bra blogg! keep up the good work.. söt e du också!!

2008-11-17 @ 17:32:33
Postat av: Sara

sv:tack tack:) aa härligt att fylla på sommaren:)

2008-11-18 @ 12:33:05
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0