söndag

woohooow , idag är jag rejält piggare !! Så undarbart skönt att se att mitt nyttiga ätande har börjat ge resultat !! hahaa ;)

Jag och pappa stannade uppe till ett igår då filmen the game slutade. Den var sjukt bra !! Mycket spänning och mycket action hela tiden vilket gjorde att filmen ALDRIG blev tråkig ! De blev en ganska mycket "Doughter and father" kväll igår, långprommis och sen film. Men de är alltid lite trevligt som omväxling.

Idag jobbar jag inte som sakt eftersom jag är ledig pga lite omständigheter på jobbet. Ska bli superskönt att få ha en "normal" söndag för en gångs skull. Ska städa rummet för det första och sen blire väl lite annat. Kom på att vi har spanska bokredovisning imorgon också och jag har INTE läst ut bokäcklet än. Kanske har läst 1 kapitel + att redovisningen ska göras både muntligt och skriftligt. Blir ett heldagsjobb !! usch.
Sjäälvklart blire lite pauser också. DÅÅÅ ska jag leta klänningar !! haha , gjorde aldirg det igår eftersom de blev lite andra saker istället. Men idag så !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0