smile

Jobbet gick inte som en dans på rosor idag. Fick bara iväg en order. Men jag hade roligt iallafall och jossan gjorde mig sällskap de första tio minuterna ungefär :).

Italienmötet var lite småkul. Vi fick kolla igenom listan på de italienare som vi ska få bo hos och även välja de vi hellst skulle vilja bo hos då. Hittade en tjej som har typ samma intressen som jag har och som dessutom kan slovenska. Det är ju lite likt bosnisna. Perfect match ;D haha. Jo men det blir ju liiite jobbigt om man hamnar hos någon som inte har något över huvudtaget gemensamt med en själv så nu får jag hoppas att jag får bo hos henne då :).

Nu ska jag dega lite framför tvn och sen sova. plugga idag ? nej det blir det definitivt inte. Var varken lust eller ork till det. Ska ta itu med den biten imorgon. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0