nu tog energin slut ..

Jag är äckligt trött. Sen jag kom hem från jenny har jag käkat pizza och degat lite. Men efter den korta vilan så har jag läst engelskaboken som nu för övrigt är utläst och så är jag nästan klar med loggboken. Ska bara rätta stavfel och svara på den sista frågan och så är det klart. Skönt.

Ska bli så underbart att få sova. Det finns inget bättre än att krypa ner under duntäcket och få vila upp sig. Sen vakna upp på morgonen och solen lyser in genom fönstret ( händer dock sällan nu när är vinter, tyvärr ). Underbart.
Men det är inte alltid lika underbart att vakna och komma på att man har massor att göra under dagen. usch .. Blir jobbigt för mig imorgon då eftersom det är tre hemskt tråkiga saker som står på schemat.

1. Städning
2. Jobb 13.00-18.00
3.  Plugg

Det är bara att bita ihop. Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0