när lammen tystnar

I did it, jag har nu äntligen tittat på när lammen tystnar.
Jag är inget fan av skräckfilmer och är skiträdd för att titta på dem eftersom jag helt enkelt inte pallar det. Den ständiga nervositeten man känner är så äcklig och jobbig. men ändå på något sett lite härlig! hahah.
Alltså visst brukar jag se skräckisar, men jag blundar alltid under som läskiga bitarna ;) heheh. Men nu , denna gång, såg jag hela filmen utan att blunda en enda gång ! Den film som jag fruktat så länge, Har alltid varit rädd för att se den för den verkade så sjukt läskig, var inte alls så äcklig som jag tänkte. Blev lite smånervös under vissa delar men sen... ingenting. Inte alls läskig film heller. Det enda läskiga var väl hannibal som lixom ser så äcklig ut. Sen var det inge mer med det.. lite besviken kanske ? men ändå lättad ;P haha
Kan ju säga att jag sett värre skräckisar... usch . ryser när jag tänker på det. haha ;)

Nu ska jag sova. Söndag imorgon , alltså "städa rummet och jobba dagen". Tänk positiiiivt ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0