MTV music awards

Sitter och tittar på EMA nu samtidigt som jag skriver klassrådssammanställningen. Jag var sekereterare när vi hade klassråd i tisdags så då blev det ännu en "läxa" för mig då att skriva .. lite drygt men inget som kräver mycket jobb direkt.

Programledaren för EMA är ju hon Katy Perry ! haha shit vilken härlig tjej hon är ! Jag har tröttnat något sjukt på hennes låt "I kissed a girl" men nu när hon var så bra iväll så känns det som jag börjar gilla hennes låt lite nu igen ;D hahah.
Roligt att hon byter kläder efter allt hon gör också ! :D
Aa dom har kryddat till det riktigt bra. Shit vad underbart att få gå på något sådant. En rejäl föreställning helt enkelt !

Nu ska jag sova och ladda batterierna för morgondagen. Godnatt folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0