Lost and found

Sådärja , nu är klassrådssammanfattningen klar och utskriven och jag och jossan sitter och degar lite i datasalen i väntan på att biologin ska börja. Vi ska laborera idag.

haha , min skåpnyckel har varit borta enda sen i måndags och jag har fått ha mina saker i mina vänners skåp. För några dagar sedan hade någon satt upp en lapp på mitt skåp där det stog "gå till vaktmästaren" vilket jag inte tog på allvar för jag trodde att det var någon som bara hade klistrat upp det bara ändå. Så då var det inget mer med det.
så idag, så tog jag tag i det hela och gick ner vill vaktmästaren för att få låset uppknippsat. Så fyllde jag i ett papper med namn och skåpnummer mm. Vi går ut från vaktishuset och så frågar han mig "Du föresten , vad var det för skåpnummer" Jag säger att jag har nummer 495 så ler han lite lurigt. Han gick tillbaka in i vaktishuset igen och jag gick efter, så pekar han på en nyckel som hänger uppsatt på en tavla och det står "495" över den ! haha ;D Så det visade sig att den lappen som suttit på mitt skåp för några dagar sedan faktiskt var sann och att nåra hade hittat min nyckel och lämnat den till vaktis ! :D lite glad jag blev ! ;D

nu börjar biologin !! hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0