jag är orolig ..

Vi hade fysikprov idag ..  Pluggade igår och det känndes rätt okej lixom, nästan bra. Men väl där inne i aulan när jag satt med provet framför mig så var allt som bortblåst. Det gick inte bra alls och jag är orolig att jag ska få mitt första ig . Då vet jag inte vad jag gör .

Idag orkar jag inte plugga. Vi har inget mer denna vecka så då kan jag ägna en dag åt att göra något lite roligare. Men nästa vecka kommer en hög av plugg.. orkar inte tänka på det.

Nu ska jag faktiskt ta och göra min design :D Så jag får tankarna på något annat än fysikprovet .. :(

Kommentarer
Postat av: jenny

Snygg design :D <333

2008-11-11 @ 21:31:57
URL: http://jennyccarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0