Gratismode.se

Det finns så himla många sådana gratis sidor där man kan få en massa presentkort och annat genom att samla poäng. Brukar ofta vara ganska svårt om man måste samla ihop ett ganska högt antal poäng för att få sig ett presentkort.
Men nu så har jag hittat en rolig sida som det är riktigt lätt att samla poäng på faktiskt ! Genom att till exempel värva kompisar och besöka hemsidor så samlar du lätt ihop poäng ! Genom att du blir medlemm får du 50 poäng i startbonus och när du kommer upp till bara 250 poäng så kan du redan då växla in dina poäng!
Det är ju gratis och man får presentkort !! Bättre kan det inte bli ;D hahah - http://gratismode.se/?c=1254


Kommentarer
Postat av: NECTARIS

Jag skulle behöva lite hjälp. Jag funderar på att klippa mig kort, men jag vet inte vilken frisyr som är snyggast. Kan inte du gå in på min blogg och rösta mellan de bilder jag har lagt upp? Det vore verkligen snällt.



Ha en bra Fredagskväll :)

2008-11-07 @ 23:20:37
URL: http://nectaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0