fredag

Blev en stressig dag igår. Gick ner på stan med jossan efter medicinen och köpte ett minralpuder och kikade runt på kläder. Kanske har hittat min nyårsklänning nu :) Har inte provat den än men ska göra det idag så ja får hoppas den sitter fint.
Efter stadarundan träffade vi tessan en stund och käkade på mcdonalds. Sen bar det av till skolan för öppet hus. Jag laborerade fysik medans jenny,carro och jossan agerade vägvisase för de små 93:orna som kom på besök. Sjukt tråkigt var det iallafall och jag var så otroligt trött. KOm hem vid nio ungefär, tog en dusch och började plugga medicin. Orkade inte länge eftersom hela kroppen var helt utmattad så jag gick jag la mig. Somnade typ direkt.

Imorse vad bussen fullsatt igen då. Men hade en sån sjuk tur att två passagerare fick hoppa på iallafall och jag var en av dom. Annars hade jag blivit sen till medicin provet imorse. Gick rätt okej på provet .. men tror inte att jag kommer få mvg, tyvärr. Men livet går vidare iallafall.

Idag ska jag på stan med angelica efter skolan och så blir det hemmakväll ikväll. Vi smider lite andra planer för helgen som jag verkligen hoppas bli av så ikväll blir det väl lungt.  Hörs troligen vid fyratiden. hejs så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0