Fars dag

Vaknade imorse av att pappa ropade vid tiotiden. Han hade gjort en mysfruckost till hela familjen och cappucino till honom och mig. Så himla gott. Han fick sina farsdags presenter och sen så satt vi alla och åt och pratade . Riktigt mysigt måste jag säga :) Annars brukar man oftast stressa ner fruckosten för att hinna ta sig till skolan i tid.

Håller på och städar rummet nu. Går inte så bra faktiskt. Jag måste vara klar med det till tolv för då kommer pappa och hämtar oss för vi ska åka och käka på max. Är inte sådär jättesugen på att äta skräpmat måste jag säga. Har helt ärligt blivit lite avskräckt av det ... haha sjukt konstigt att jag säger så ! Jag som älskar mcdonalds! But its true.

Lär sätta lite fart så jag hinner nu. Ska jobba idag också från ett till sex så jag är hemma runt halv sju. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0