ett steg i rätt riktning

Jag har pluggat idag. Läst biologi och lite medicin också faktiskt. Det är ett bra steg i rätt riktigt mot min uppryckning. Men har iallafall beslutat att inte plugga efter nio på kvällen så jag inte tycker det blir alltför jobbigt. Måste kunna hålla dethär uppe nu ju under resten av terminen.

Syster håller på och städar badrummet nu och när hon är klar ska jag hoppa in i duschen. En varm lång dusch är välbehövt nu. Synd bara att man inte har badkar. Saknar det nå sjukt mycket ibland. Tända ljus, lägga sig i ett varmt bad med massor av bubblor och en bra tidning. Riktig avslappning !

Oh, nu blev hon klar !  :D

Kommentarer
Postat av: Birgitta Enestaf

Häng i , Neira! Det kommer att gå bra för dig.

Du är en härlig tjej. Håller tummarna för dig.

Kram från Bibbi.

2008-11-14 @ 08:29:35
URL: http://motalabibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0