Datasalen .. igen ;)

Ja då sitter jag här igen. Väntar på att mattelektionen ska börja. Vi har precis haft matteprov & jag kan inte säga att det gick bra. Men för att citera jenny , G är ju också ett betyg.

Jobbet gick kanon igår ! Fick iväg 5 ordrar varav 2 var mobil. Så det blev en lön på cirka 1000 kr för det passet + att jag vann en biobiljett i tävlingen vi körde. Lite glad !

Ska åka hem direkt efter vi slutat och sätta mig med medicinläxan och engelskan. Det måste göras klart idag eftersom det ska in imorgon. & imorgon är det bara att ta med fysikboken hem och börja plugga till det provet. Usch .. domhär 2 veckorna framöver blir riktigt jobbiga ..

Kommentarer
Postat av: linnea

vart kan man köpa glansdroppar? :)

2008-11-06 @ 11:15:14
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: josse =)

Varsågod och tack! =)

2008-11-06 @ 12:31:10
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0