2009 is the fucking year !

Satt precis och tänkte hur fruktaansvärt BÄST år 2009 kommer att bli ! En massa resor kommer att äga rum !! shhiitaaans ! Längtar något sjukt mycket ! ett år att minnas för resten av livet !!

* 17 december 2008 - 7 januari 2009 : Min och Almas utlandsresa till bosnien. ( den räknas in på 2009 också ju ;D )
* Februari - Italienresa med brudarna och några från skolan.
* 21 Juni - Jag fyller 18 år !!!
* typ Juli - Bosnien och kroatien med alma och la familia
* Augusti - Utomlands med brudarna, vart det blir har vi inte bestämmt exakt ännu.

Sen är det lite mer saker tänkta men som inte är riktigt spikade ännu ;) haha. De kommer bli ett fattigt år för blånboken men ett grymmt jävla roligt år !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha och jag e helt tokig i skräckisar jag;)

2008-11-21 @ 22:40:26
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0