2 november

Jaa . då var oktober slut och november har börjat. Tiden går så himla fort, man hinner nästan inte med.
Jobbet gick dåligt idag. bara 1 order på fyra timmar ... really bad. Men jag bryr mig inte .. usch.

Imorgon börjar skolan också. Första veckan börjar med två inlämningar och ett prov. kul ?
Sedan följer fullspäckade veckor efter denhär första , men det kommer bara vara så nu denhär första tiden efter lovet och sedan löser det upp sig lite. Så jag hoppas att det inte är alltför jobbigt.

Nu ska jag kolla igenom alla bra tvkanaler efter något roligt att titta på eftersom jag inte orkar plugga matte. Hur i helvete ska det provet gå? ... jagvetinteja .. men ska ta itu med pluggandet imorgon :) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0