svenskarapport

Hade muntliga nationella i Engelska idag. Gick okej. Känns inte som jag och Cia hade värsta diskussionen direkt ( som man skulle ha ) utan det var mer läraren som fick ställa frågor och hålla igång oss typ. hahah

Ja ska sätta mig och skriva Rapport till Svenskan som ska vara klart tills på fredag. Har inte börjat än. Men har allt det jag behöver nu så nu ska jag sätta fart med det. :) hehe. Går ut på att man ska skriva om hur det var fött i tiden baserat på en intervju som man har gjort med en person som är minst 60 år :). Rätt intressant faktiskt.
Sen blire vänner och desp ikväll då :) Me like!!


Kommentarer
Postat av: Cia

Vi hade Väärsta diskussionen ju... eller inte:P

2008-05-23 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0