No organisation

Kom hem från jobbet och tog en dusch nyss, skönt. Håret känns fräscht och fint nu ;) hehe.
Gick bra på jobbet, sålde 5st.  Rosa jobbade inte idag, så Mary K sminket får jag nåndag under veckan.
Ja skolan somvanligt imorgon då. Slutar typ halv fem. Usch för äckelmåndagar. Men sånt är livet. Är inte så mkt kvar ändå till sommarlovet så jag står nog ut. hehe :)
Inge matte idag heller, faan vad jag inte kan ta mig i kragen och sätta mig med dendär. Det är inte bra alltsåå! men jag tänker hela tiden lixom att, "ja men om en stund" , sen när det gått lång tid så tänker jag " ää jag tar det imorgon istället" så pågår det så hela tiden så det blir ALDRIG av! hjälp... kommer inte gå dethär.
Jag måste organisera upp dethär med matten lite, från och med imorrn! , haha vilket skämt, jag vet ju själv att jag inte krm göra det, men tro kan man alltid göra ;)

Nu ska jag se klart på Zorro! sen sova.. Inge matte, som ni ser ;D hehe.


Kommentarer
Postat av: jenny

jag är lika dålig som du ;( .. pluggdag?

2008-05-05 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0