Måndag

Lovely day!!
Har haft en bra skoldag idag. Hade kul på historian, läraren plockade fram jongeleringsbollar för han tyckte vi såg så trötta ut så han ville få fart på oss ;D hahaha. Skitkul! Älskar allt som har med cirkus att göra !!<3
Sen vart det ingen Biologi så jag och Dario satt och jobbade matte en halvtimme och så gick vi ner på hemspråkslektionen vid 3. Så slutade vi fyra därifrån. Så det blev en timme kortare skoldag idag. Helt underbart.

Ja nu ska jag sätta mig och jobba matte.  Börjar känna mig nervös nu inför nationella på torsdag... men ska göra så gått jag kan. Ska plugga så mkt som jag orkar... får se exakt hur mkt det är nu också x) hehe. Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0