In the datasal

Sitter inne i datasalen nu å har spanska. De andra kollar på nån spansk film , men ja lär mig ingenting av att se filmer,  inte för jag lär mig mer genom att jobba på datorn för man börjar alltid med andra saker, men iallafall. Roligare här än film tycker jag :) Sista spanskalektionen idag för terminen dessutom. Gissa om jag är glad för det!!? Slutar 3 idag. Så då ska jag och jenny gå till tågstation och hämta ut tågbiljetterna till Göteborg ;D<3 Sen blire en sväng till valbo och handla lite. Hoppas fan man hittar nått fint. Orkar inte åka dit och så hitter man inget. Men det ska nog inte vara så svårt. vet ungefär redan vad jag ska köpa. Så blir det självklart käk på ikea också. Underbart god och billig mat där ! DURUMVETEPASTAAA OCH DESERT ! ;D <3

Sen ikväll då , har hört lite smått om nå party. men får se hur det blir med det (; har inge fun stuff på lager just nu så då äre inte lika pepp på fest :) hheeh

menmen , får se hur det blir med det :)

btw äre final på Talang 08 ikväll :) Johan welton ska tävla , OCH VINNA ! ;)<3 hehe, iallafall om jag får bestämma.
Sen är ju han seth också grymmt bra ! och sööt ^^ hehe.

Nu ska jag vara lite duktig och träna spanska. Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0