Dont worry, be happy!

Ja oj va mkt plugg det blev. Jag gick ut på baksidan och la mig och sola i vårvärmen med sara istället ;D haha. Så någon matte har jag inte pluggat. men det ska nog gå brarä , får väl råplugga mån,tis och ons antar jag.
Pappa kommer hem snart med pizza! inte helt fel! jag som är döhungrig också .. :)
Sen vid halv fem blire buss till jobbet.... krm hem vid halv tio på kvällen senare. jobbigt.
Men Rosa har bestämmt hem sminket , Mary K, som ni kanske minns att jag hade beställt, så vi kommer få de idag. Om hon nu inte typ glömmer det elr nått !!

Aja, skola imorrn, 28 skoldagar kvar till sommarlovet! Längtar sjukt mycket.! UTOMLANDS!<3 heheh ;)
Ha en fortsatt skön dag hörni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0