Bad update

ojdå , tre dagar sen jag skrev .. hehe. Men jag har en bra ursäkt! har haft nationella provet i matte B idag som inte direkt gick allt för bra. De har jag pluggat till nu dom senaste 3 dagarna. Så har inte haft tid att skriva direkt.
Inge annat kul har direkt hänt under dessa dagar. Bara provplugg.
Solen skiner på och allt är finemang !:) Inget att klaga över här inte ! hehe

Jag ska gå ut och gå med angelica en sväng. Sen blire väl vara hemma, är riktigt trött efter att ha skrivit matteprovet i fyra timmar. usch ...
Men en liten promenad skadar ju inte. Speciellt nu när det är soliigt och underbart.

Gick även till popcorner idag :) Hämtade mina hårprodukter som ja skulle få för jag gjorde visning nr 2 för dom.
Fick en Hårspray, schampo, balsam och dustit ! Allt från Schwarzkopf , OSIS+ !! bäst produkter !! älskar dom ;) hehe.

Nu ska jag kila. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0