Valbo och mys

Nu skriver jag inlägget i "idag" form även om klockan har passerat tolv och jag egentligen borde skriva "igår-form" .. men orka.

Så ... Imorse åkte jag, angelica och Sahar till valbo. Sahar kom hem från tyskland igår nämligen så vi bestämmt oss för att "hang out" en stund. Självklart var angelica nära på att missa bussen ner till stan också , hahaha.
jag stod vid hållplatsen och hoppades sönder på att hon skulle komma springandes runt husknuten för jag kunde skymta bussen bakom träden. Så när den närmar sig mer och mer så kommer angelica springandes bakom husknuten och hinner precis framm till bussen innan den åker. Tur tur tur!
Så tog vi bussen till valbo och var där vid ungefär tvåtiden. Vi käkade på ikea. grymmt god mat till finfint pris.
Jag köpte inge kläder, var inte så otroligt pepp på att handla för ekonomin stramar lite nu .. men köpte iallafall 5 stycken hundben till min lilla älskling för en tjuga.

Sen kom vi hem. Jag och angelica gick till Rejjan en sväng och hämtade nåra bilder från hennes dator och sen gick vi hem till angelica och kollade på film. Det blev dendär nya "No country for old men" och den var väl helt okej. Får väl 2,5/5 av mig :).

Nu sitter Aila och gnäller här vid sängen. Hon vil hoppa upp och sova här , vilket hon alltid brukar göra. Så söt!
Ska maka mig och ge plats åt henne nu. Godnatt allihopa!

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0