dig-lista

Sånthär är bara så kul tycker jag :) hehe. Så nu får det bli en DIG-lista. Så får ni även "lära känna" mig lite nu när jag har bytt blogg hit :) hehehehhe.


DIG:

1. Hur lång är du? - 173 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Veterinär.
3. Vad pluggar du? - Naturvetenskap
4. Har du långt hår? - Japp
5. Vilken hårfärg har du? - kopparrött. (Ser mörkbrunt ut och lite rödaktigt i vissa ljus)
6. Sminkar du dig? - aa , men inte så mycket.
7. Har du haft sex senaste månaden? - nej
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svarta
9. Har du kysst någon idag? - nix

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - japp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - båda!
3. Hur många syskon har du? - en syster och en bror
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - minns inte
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - hmm , pizza tror jag :)
6. Hur många ställen har du bott på? - en himla massa
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - haha , bror måste jag då säga.
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Alla är väl snälla!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Minns inte. Men det var med syrran när vi gick på stan.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Angelica
3. Har du kysst nån kompis? - Jaa
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? näe
5. Vem har du varit kompis med längst? - Lina
6. Vem känner dig bäst? - Alma , Angelica & Lina
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - En vecka ungefär.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? neej, inte om hon/han redan köpt den. Men om hon/han frågade om min åsikt i provrummet lixom skulle jag säga om jag inte gillade tröjjan.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Neej!

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - Tights och grå tunika.
2. Har du bytt om idag? - aa
3. Favorittröja? - Svårt, har många
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - vetinte , hahah
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Jaa
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Aa det har jag väl
7. Har du handlat kläder genom internet? - Näe aldrig faktiskt.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Haha nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? -  på tok för mycket v-ringad tröjja!
10. Vad använder du för skor? - Olika

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - Njaaee ^^
2. Klä dig annorlunda? - Klär mig som jag vill
3. Vara dig själv? - Såklart!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - eeeh ..
6. Pierca dej? - Ja.
7. Ge dig på utmaningar? - Jaaa, love it!
8. Ha sex på offentlig plats? - jorah
9. Vara omogen? - jaa
10. Äta småkryp? - Visst skulle jag väl våga. Men nej tack!

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? - yeah
2. Vad heter din favoritlärare? - Kristina
3. Vad är ditt favoritämne? - ooh , matte tror jag.( bara för läraren är så bra)
4. Snyggaste läraren på skolan? - INGEN!
5. Har du bra betyg? - har bara fått betyg i två ämnen än så länge, men ser väl bra ut än så länge ialf :) hehe
6. Tråkigaste ämnet? - Svenska och historia!!
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Näe
8. Hur tar du dig till skolan? - buss
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - nej

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? - nääe
2. När tuggade du tuggummi senast? - idag
3. När var du på semester senast? - Förra sommaren
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Blå
5. Är ditt hår tråkigt? - näe de tycker jag väl inte ^^
6. Vad har du för påslakan just nu? - blått
7. När såg någon dig naken senast? - Jaadu, i omklädningsrummet i skolan?
8. Hur ofta duschar du? - varannan dag ungefär.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - va är de ?
10. När ska du gå och lägga dig? - när jag blir trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0