varför ?

JA åkte till jobbet idag med sahar och Nelly som var på utbildning och jag jobbad en timme och fick iväg en order :) Så ringde pappa om att han ville hämta upp mig så vi kunde dra till valbo och kolla på en kamera. Den de hade hittat var rätt okej men jag vet hur jag vill att kameran ska vara och den hade väl vissa kvaliteer men inte allt de jag villle ha ;) hehe.
Så hittade vi en på elgiganten, en Olympus kamera som var riktigt bra. Så bestämmde vi oss för att köpa den ( som födelsedagspresent till mig ) och killen började leta fram den på datorn. Så visar det sig att den är slut i lager!! OMG! jag fåår damp! alltså det går inte att den ska vara det. När jag äntligen hittar en som är bättre än den jag ville ha från början. Så sjukt irriterandeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och han visste inte heller när de skulle få in den. Det kan ju ta flera månader!! ÅÅH!
Varför ska allt alltid drabba mig för!??

Alltså om det är någon som har en digitalkamera som ni är nöjda med och har en riktigt bra kvalitet och inte överstiger 4000 kr i pris så sägtill !!! Jag måste ha en innan jag åker utomlands!

Ska se vidare nu på 50 first dates. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0