Tisdag

Ojojoj , det här kräver en riktig applåd! I morse var jag ut och joggade! Det är helt sjukt och händer aldrig nu för tiden. Men jag kände att det kunde vara skönt att röra lite på sig så varför inte! Sprang 2,5 km :) Bradet!!
efter träningspasset åkte jag ner på stan där jag träffade upp brudsen.:) mkt trevligt. Vi satte oss på George och åt varma mackor. Underbart gått.
Sen blev det en promenad i affärerna där det pågår rea för fullt ! Jag köpte ett par skor på Dinsko och tessan 2 par på scorett :) bra skodag må jag säga! Sen efter det blev det åter en fika, fast denna gång på mcdonalds :) Jag och Carro blev sugna på en Kaffe Cool. Så tog jag 10 i 7 bussen hem och har nu suttit och fixat klart min bloggdesign. Kände att jag inte orkade med den förra längre såjag kör på något enklare och lugnare nu känner jag. heheh.

Åååh!!!!!!!!!!!!! Snart är det Göteborg! Om 5 dagar! SHIT! Längtar nå otroligt mycket!! Vi ska ha så roligt så!
Sen blir det även utomlands nudå om 16 dagar! Mycket som händer nu känner jag, LOVELOVE !<3


Kommentarer
Postat av: jenny

jag applåderar ;D <33

2008-06-26 @ 00:33:15
URL: http://metrobloggen.se/jennycarlson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0