sminkproblem!

Yes! Lyckades hitta en fint smycke idag som jag tycker passar bra till klänningen och skorna. Fick pröjsa 100 kr för det vilket inte var så jättekul. usch. Men hittade värkligen inget annat så då får det faktiskt kosta lite känner jag ;) hehe.
En himla massa folk som var på stan idag. MEn troligen för att det var utspark för studenterna idag också så de åkte runt på stan i sina flashiga bilar och stojjade :) fast de bir nog mer fart imorrn eftersom de slutar "på riktigt" imorrn (; hehehe.
Större även på Linda och träffade även tessan en stund ;D <33

Nu har jag stått och provat lite smink till imorrn och upptäckt att alla mina foundations är för mörka!! Känns ju jättekul. Men tror nog jag tar och kör på den nya Mary K foundationen jag köpte. Den är iallafall den som är närmast min hudton så det kommer nog inte se fucked up ut hoppas jag. ja menar, det får ju vara en liten skillnad bara det inte ser helt fucked up ut right ? ;)

Känner för att kolla lite på vänner nu så de ska jag ta och göra. Ha en bra dag imorrn allihopa! ;D

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas du får en bra helg=)

2008-06-13 @ 09:36:24
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0