Skola och fotografering

Regnade idag, för första gången på väldigt länge. De var nog daks för en skur så det kom inte direkt som värsta chocken. De enda vi gjorde i skolan idag var att kolla på filmen 21. Riktigt bra film! Sen pallade ja inte vara med på idrotten så jag åkte hem . slutade två idag alltså :) hehehe.
Kom hem och degade en stund och bara tog det lungt. Sen åkte ja hem till Tanja där vi tänkte göra lite ansiktsmasker och grejjor men vi beslutade oss för att fotografera lite istället ( bilder kommer under kvällen ). Så de va väldigt trevligt ^^ inte träffat människan på minst 1,5 månader så de var trevligt att ses nu igen :)

Ikväll äre Sverige som spelar. Vet inte om jag ska se det. Hatar värkligen fotboll. Men eftersom det är Sverige så kanske jag tar och gör det ändå. Blir kanske roligt eftersom alla andra i familjen gillar fotboll och dom drar upp stämningen så även jag kommer in i dendär "känslan" ;) hehehe.

Nu ska jag ta och få bilderna av Tanja och sätta mig och redigera dom lite. Alltid roligt :)

19 dagar kvar till göteborg!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0