Onsdag And Sum 09!

Idag ser dagen ut som så att jag ska jobba ikväll. Rätt okej. Får iallafall träffa Sahar , rejjan , nelly , sara och cass :) trevligt det. Sen har jag inga som hellst planer på dagen så vi får se hur det blir här nu då. Kanske en sväng ner på stan innan jobbet? Neej! ingen bra ide alls!! Men jag vill ! ^^ hehe.

Nu är det en jvla uppståndelse med P&L! Hade det inte varit för att jag och brudsen ska till Göteborg om 4 dagar så hade vi nog också packat väskorna och dragit på festival !!(; Men det får bli nästa år!! ;)
Vi har dessutom börjar planera in Sum 09!
aa P&L till att böra med! Sen ska vi utomlands också, vart har vi ju absolut inte bestämmt men något partyställe blir det defenitivt !! ;D Jag tänker Ibiza elr något ställe i Grekland där det också var grymmt bra partydrag! ;D haha. Blir underbaart!

Dags att göra sig i ordning lite :) Hörs senare.

4 dagar til göteborg!!!!!!!!!!!
15 dagar till utlandet !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0