Måndag

Måndag idag och bara 6 dagar kvar till göteborgsresan med brudsen! Längtar så sjukt mycket.
Födelsedagen var superb! Jag och sahar gick ut och käkade middag och hade de riktigt trevligt och roligt :) Så de var perfa. Nån kamera har jag inte fått ännu eftersom jag har så svårt för att bestämma mig för vilken jag vill ha. Men jag tror jag har hittat min favorit. Nu gäller det bara att få med sig pappa ner till staden så han kan köpa den :) hehe.

Är väldigt sugen på att åka ner på stan en sväng idag. Fast det är egentligen ingen bra idee eftersom jag då bara kommer slösa pengar och det är något som jag bör spara med. Men funderar på att gå upp till jobbet och extrajobba lite. Kanske 2 timmar, Orkar absolut inte köra hela passet. Det gick dåligt igår såjag känner att jag måste jobba upp de på nå vis. Men om jag inte säljer nått på de 2 timmarna så ... aa då blire inte glada miner från min sida. Men jag får göra så gött jag kan :) hehe.

Ska ge mig ut på en promenad med hunden nu i det fina vädret. :)

6 DAGAR KVAR TILL GÖTEBORG!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0