legetimation!

åh vad dryg min mor kan vara ! Hon var bara tvungen att väcka mig halv nio i morse! men jag envisades med att ligga kvar till tio så hon tjatade bara i onödan. Alltså jag kan inte gå upp så tidigt, DET GÅR INTE! Det är nog på grund av att det är sommarlov och man har som en regel att inte gå upp föräns klockan tio ungefär. hhehehe

Idag ska jag jobba som vanligt. Men innan dess så blir det en tripp ner på stan med Rejjan vid två tiden. Ska ta tag i dethär med legetimation nu. Ska gå och ta ett kort och promenera till banken med det så att de fixar ett leg åt min nu innan jag åker till göteborg. För man måste kunna legetimera sig när man checkar in på vandrarhemmet och att ta med passet kanske inte är det absolut smartaste eftersom jag åker utomlands ganska snart efter att jag kommer hem från göteborg :) heheh.
Så ser min dag ut idag.


11 days to göte !! ;D
3 days to min 17års dag!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0