Klippning!! och Jobb?

Godmorgon!!
Idag vid 12 tiden ska jag äntligen ta mod till mig och klippa håret lite. Hatar värkligen att göra det för jag är alltid så rädd att det ska gå snett. usch. Men Sara ska få toppa mig litegranna vilket känns lungt att det är hon som gör det ^^ hehe. Blir en femtilapp för den klippningen! Kompispris vettni ^^

Ikväll kanske jag ska ta och pallra mig in till jobbet och köra ett extrapass eftersom jag ska till göteborg på söndag så då missar jag söndagspasset. Känns nästan som det är lika bra att ta igen det så jag får mer pengar i Juli. Annars blire till att leva lite snålt den månaden.

Nu ska jag göra mig i ordning lite tänkte jag. Blöta ner håret lär jag också göra !

3 DAGAR TILL GÖTEBORG!!!!!!!!!!!
14 DAGAR TILL UTLANDET !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0