Helgen

oj , tre dagar sen jag sist skrev. Har väl inte hänt direkt jättemycket sen dess.
I fredags åkte jag och angelica ut till åbyggeby där vi solade och badade på en av deras riktigt mysiga badplatser. Fick lite färg och tog årets första dopp :) trevliigt!
Sen så tog vårat vatten slut så vi gick förbi Lina för att fylla på och blev kvar där :) hehe. Rökte vattenpipa, käkade middag och tårta. Riktigt mysig dag.

Sen igår, lördag, var ja ner på stan med angelica och sahar. Länge sen man träffade saharich så de var kul :) Gick runt och chilla en stund och mötte upp tessan en snabbis också.
Sen fick ja äckligaste huvudvärken och blev yr och kände mig konstig så de blev ingen fika på kvällen med brudsen som planerat tyvärr. Menmen , de blir väl nån annan gång istället. :)<3

Idag blire jobb och städa rummet som vanligt. Känns som de kmr bli roligare på jobbet nu när angelica och Rejjan också ska jobba där :D hehe.
Men de blir nice, tjäna lite pengar till sommaren vilket jag känner att ja måsta ha. kommer gå minst 2000 till göreborg nu 29 Juni och sen till kroatien och bosnien går det en del också, fast inte mycket. men ändå. Om ja inte får en kamera när jag fyller år så måste jag köpa en själv, för jag SKA ha en bra kamera när jag åker utomlands. har riktigt nice fotoideer :) heh. Så då kommer det gå cirka 3500 kr på bara den. Men det är det värt!

Nä nu ska jag städa rummet.

21 dagar kvar till göteborg!!!!!!<3

  
åbyggeby                    rejjan angie jag           angie jag sahar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0