2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2

Nuuu har jag faan vart riktigt bra. Spanskan är klar och biologin är klar !! woohoow. Nu återstår det bara att plugga matte vilket jag inte kan bli klar med nånsing föräns på måndag då provet äger rum. shitshit.

Gaaaah nu är det bara 2 dagar kvar !! Söndag och måndag och sen bär det av ! åååh jag längtar så otroligt mycket. Ska bli så underbart att få träffa människorna som man spenderade sommaren tillsammans med igen. Fast konstigt kommer det  att bli. Jag har ju aldrig varit i Bosnien under vintern så det kommer bli lite konstigt att se mormors hus och trädgård med massa snö runtom. Men kuul ska de bli ! Ska försöka att inte tänka på det fööör mycket eftersom jag blir galen när jag gör det ;D hahaha. LÄÄNGTAR!

Nu ska jag plugga matte hade jag tänkte. Får se hur länge jag pallar göra det. Sen ska jag prova min nyårsoutfit igen och så blir det till att packa. har bara lagt in fyra plagg än så länge. he he he. Har bara skor kvar att köpa och sen är allt finemang! Hööörs senare!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0