Himla kul med gammla bilder!

Det är ju bara föör roligt att kolla på gammla bilder ! jag har skivor med bilder från 2004 som jag spart ! haha vissa är bara så grymmt fula och knasiga så det går inte att beskriva. Hittade iallafall två som jag lixom .. VÅGAR lägga ut ;D haha


Ja en gång i tiden var man en höjdhoppare ... ^^


Det här var avslutningen i nian när vi skulle ta vårat avgångskort. Hela klassen var kemilabboranter som hade blivit sprängda. Vi målade kol i ansiktet och tupperade och sprayade håret supermycket! Blev ett grymmt kort ;D haha
Jag och Angelica på bild <3


Och så denna bild som jag fick av Alma för minst 2 år sedan. Så sjukt gulligt och fiiint <3 Kul att jag hade kvar den också ;) heheh. Älskar kvinnan himla mycket <3

Nu blir det tv en stund och sedan käk.


Kommentarer
Postat av: angelica

Nääää men guud va söööta vi va:D

2008-12-12 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0