Torsdag 11.05

sitter med jossan i en kanske lite överfull datasal. Vi har gjort klart engelskan som vi ska redovisa imorgon. Det är en låt som man ska spela upp för klassen och sedan berätta lite kortfattat om. Piece of cake.
Nu har jag dessutom gjort klart spanskan. Ska bara kolla igenom den efter eventuella stavfel och så ska jag lämna in den imorgon. Ska även se till att få klart biologin tills imorgon så jag kan lämna in den också. Ska försöka . men vet inte om jag hinner. Sen ska det även pluggas matte idag. Fullt upp med saker att göra och så slutar jag fem.. inte så kul.
But what keeps me going är tanken på att jag åker om fyra dagar !! vi brudar ska köra en "grand finale" på lördag också. Då blir det party till 1000!!

Nu ska jag iväg på mattelektion. Ha en bra dag!


Om 5 dagar!


Om ca 8 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0