shopping med familjen

Blev en ganska tidig uppgång för mig i morse. Käkade fruckost och gjorde mig klar. Sedan åkte jag tillsammans med hela familjen till valbo för en shoppingtur. Köpte lite små diverse prylar och ett par skor från Donna girl ! love them! De kommer bli perfekta till min nyårsoutfit. Kan tyvärr inte slänga upp en bild på dem för de är nedpackade. Men svarta pumps med lagom hög klack är det iallfall. perfaperfa!
Sedan käkade vi på ikea allihopa. Älskar deras mat, billig och grymmt god.
Nu sitter jag och pluggar matte och underbara carro sitter och hjälper mig med nåra uppgifter genom msn :) TUR att man har vänner som är bra på matte ^^ hehe.

Kanske ska nämna att jag inte jobbade idag. Hade aldrig hunnit med att göra allt jag hade behövt att göra om jag hade jobbat idag. Imorgon är det full fart också. Måste kila ner till banken och byta pengar plus att jag ska tvätta. OCH som pricken över i:et så är det nationella prov i matte C imorgon. nervöst somfan.

Ska fortsätta plugga nu!!! Blir paus igen klockan sju för då är det Gossip girl på 5an! Wohow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0