ONE WEEK TO PARADISE

Hemma från skolan ! Sitter och pluggar matte nu men valde att ta en kort paus !! Är riktigt trött idag eftersom jag inte sov så mycket i natt och inte heller natten till söndagen. jobbigt .. Ska se till att lägga mig direkt efter Prison break ikväll.

OM EN FUTTIG LITEN VECKA SÅ BÄR DET AV TILL ALMA OCH OM EXAKT 8 DAGAR SÅ ÄR VI FRAMME I BOSNIEN !
Fyyfaan vad jag längtar nå otrooligt mycket. min magkänsla säger mig att vi kommer ha så jävla kul ! Å det hoppas jag verkligen att vi kommer ha också, men varför skulle vi inte ha det egentligen ? Härligt folk och nice partyställen. Perfekt!


Nu ska jag fortsätta plugga matte. Bilder ifrån lördagens händelser kommer upp under nästa pluggpaus :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg:)

2008-12-08 @ 13:59:30
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0