Måndag

Idag har jag haft matte nationella prov i kurs C. Gick okej. Jag kommer att klara G iallafall men ett VG är osäkert.
Efter provet lunchade jag och brudana och sen gjorde jag ,jossan och jenny klart spanskan. Så lämnade jag in spanskan och biologin och tog en tripp ner till stan . Gick till banken och bytte pengar så nu är även det färdigt " feels good !
Mamma berättade också att mina jeans har gått sönder tydligen. Hon upptäckte det när hon skulle tvätta dem åt mig. Hatar det! De jeansen var mina favoriter. Men jag ska ta bussen ner på stan nu igen och köpa ett nytt par! känns konstigt eftersom jag ska åka ner själv, har aldrig gjrot det förut :S men ja tror ändå jag kommer få de gjort snabbt om jag drar ner själv. De blir nog bra. Its a first time for evertything ;)

Dags att kila till bussen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0