Hos alma i växjö!!

wohoow , IM HERE! tågresan gick bara bra förutom att de blev lite förvirring när jag skulle byta i sthlm. Kunde inte hitta spår 11 !! Men det löste sig finfint tillslut. Kom fram till växjö typ typ kvart i fyra och då hämtade almas pappa min feeta resväska och så tog jag och alma en sväng på stan. Köpte hårmouse och alma hittade en fin tröjja också :)

Sen har vi varit här hemma bara. De har kommit lite vänner hit till almas mor och far som har hälsat på lite och önskat oss en trevlig resa osv. Så nu håller vi på och packar och fixar lite + laddar kamerabatterierna!
SKA BLI EN MASSA KORT PÅ ALLT OCH INGET ! ;D

haha denhär kvinnan är bra rolig ibland. Fick veta att hon för sjutton VÄRMER glassen i mikron innan hon äter den OCH att hon sitter med datorn inne på toaletten xD hhahaha bra knäpp men sjukt underbar <3

nu ska jag fortsätta packa !! Slänger in ett inlägg igen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0