Full fart denna helg !

Har inte hunnit skriva så mycket igår! Det var full rulle hela dagen.

Igår, fredag
Slutade skolan tjugo över tre och åkte hem. Där möttes jag av mamma som hade varit ner på stan och shoppat LOSS åt mig. Hon hade köpt sju tröjor, pyamas och hårsnoddar. Sen åkte vi även ner på stan igen för att köpa på oss lite mer. Blev smycken och en väskan då. Så otroligt gullig hon var. Hon betalade allt plus att hon bjöd mig på en cheesburgare och godis. Ibland är hon bara för underbar <3
Efter det skjutsade hon mig till jossan där brudarna var. Vi åt onyttigheter och kollade på idol och pratade. Så åkte alla hem vid tolv förutom tessan som sov kvar. Riktigt nice kväll !

Idag, Lördag
aaa idag börjar dagen med en stadsrunda med sahar. Ska möta henne klockan ett. Sen ska jag hinna möta upp tessan en sväng också innan jag åker hem. Sen ska jag hem och städa rummet och försöka hinna plugga lite matte innan jag drar iväg till angelica. Där ska jag, angelica och sahar göra oss klara och gå ut och äta. Kanske är nån mer som joinar oss , I dont know. Efter det så blir det ppppaaartyyyyy till 1000000 ! TAGGGATAGGGATAGGGATAGGATAGGATAGGA PARTY! :D

Ska göra mig klar nu så jag hinner ner till stan i tid :) Ska försöka göra ett inlägg senare också. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0