Fredag är bästa veckodagen :)

Då har en hel fredag gått och nu sitter jag och kikar på scrubs. Efter en timmes skola så åkte jag hem och gjorde klart spanskan och kikade över biologin lite snabbt. Sen åkte jag och angelica ner på stan där jag köpte en långarmad tröjja och ett par tights. Så shoppinglyckan var rätt bra ändå eftersom jag oftast brukar komma hem tomhänt. Sen åkte vi och käkade på max och hade de trevligt. Vid åttatiden var jag hemma och då satte jag mig med bror och pappa och kikade på idol. Kevin vann, vilket jag tyckte var helt rätt. Han var bäst och förtjänade att vinna :).

Har inte jobbat matte alls idag och knappt någon biologi.. känner mig stressad över allt det här nu. orolig är jag också att de inte ska bli nå bra. Imorgon har jag bestämmt mig för att biologin SKA vara klar innan jag får för mig att göra något annat under dagen. Sedan ska jag ha gjort lite matte också, punkt slut !

Nu ska jag fortsätta kika på scrubs :) Fick lust att göra en lista också så slänger väl in en snart !

Kommentarer
Postat av: Josefine

åt du på MAX? jag menar, du är väl inte sjuk va? :D hahaha :D<3

2008-12-13 @ 01:23:16
URL: http://josefinekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0