30 min to go !!

Woohoow , Om en halvtimme börjar måndagens höjdpunkt .. PRISON BREAK! Då blir det 100% fokus på tvn med en hög kuddar och filtar. Ska mysa ner mig ordentligt och kika på PB! lovelovelove.

Har inte gjort mycket alls idag .. spelat love lockdown på högsta volym har jag gjort .. sen typ inget mer ! hahah. Brudarna hade smsat och ringde ett antal gånger , men jag hade mobilen i jackfickan så ja hörde ingenting, så dom hade kilat ner på stan och kikat runt och fikat utan mig :( Men så går det när man inte har koll på telefonen .. hehe ^^. Men det var nog lika bra att jag inte såg smsen eller hörde när dom ringde. För hade jag sett det där i tid hade jag följt med ner på stan .. men eftersom jag har dålig ekonomi så var det nog lika bra att jag inte gjorde det ;) Får bli en annan gång , under en bättre ekonomisk period :)

Nu ska det mysas framför prison break. Godnatt folket !

Kommentarer
Postat av: Linda

det tkr jag absolut! ;)

2008-12-01 @ 22:45:14
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Sophia N

Usch prison break är jätte tråkigt! :o

Det spårar bara ur mer och mer hela tiden tycker jag :p haha



Ha det bra!

2008-12-03 @ 14:20:53
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: Sophia N

Nej nej spänningen försvann efter första säsongen ;) Men men, du tittar ju på desperate housewives också så du får plus poäng där :D haha

2008-12-03 @ 15:28:57
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0