Tisdag

Har varit och handlat åt mamma nyligen och passade på att köpa lite godis till mig också, som ett tack från henne för att jag handlade ^^ Fast det vet hon inte om , hahah!
Så nu sitter jag här och käkar godis och lyssnar på FloRida - low. Den får mig att tänka på Stockholm ( där vi skulle sett dom live ) och Cityfesten där vi dansa loss till den låten vid Extream fly ! haha det var riktigt kul ;).

Jag har kollat vårat schema nu under höstterminen!! O shit det ser sjukkt bra ut ! Våran måndag !!! OH jag älskar den! ( helt sjukt att jag säger att jag älskar måndag ) Vi börjar kvart i nio och slutar kvart i 11 !!!! Bara två timmars skola på måndagarna !!!!!!!!! Vadå bra! Sen är resten av dagarna också rätt bra så nu känner jag mig lite lättat på något sätt. Kanske inte blir såå himla jobbigt ändå som jag förställt mig. Hoppas iallafall det inte blir det.

Funderar på att ta mig ut och fota lite senare, men det kommer nog inte bli av för jag är inte så pepp på att sminka mig och fixa håret och grejja nu heller. 
Nu ska jag återgå till mig godisätande :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi måste träffas oftare :)

2008-08-20 @ 21:18:31
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0